Monday, May 7, 2012

Looking On The Bright Side

This morning's conversation with a coworker...

Me:  Good morning, J!

J:  Good morning.

Me:  How was your week off?

J:  Meh.  Not bad...I went for my yearly physical. 

Me:  Oh, yeah?  Everything go okay?

*PAUSE*

J:  I found a lump in one of my testicles.  The doctor sent me for a sonogram.

Me:  Yikes!

J:  Yep.  They told me it was nothing to worry about...just a cyst.  But, MAN!  I was soooo scared that it was going to be something bad!

Me:  Well, look at the bright side....not only are you totally fine, BUT YOU ALSO GOT A STRANGE LADY TO FONDLE YOUR NUTSACK.  That's what you call a "win-win."

J:  *blank stare*

Me:  I know, I know...I always know the right thing to say.  It's a wonder more people aren't trying to be my friend.

JIt's a wonder, alright.


1 comment:

Al said...

LOL!!! I think that was an awesome thing to say!